Sosyal Medya Yönetimi

   İnsan sosyal bir varlıktır, insanlar ile etkileşimde bulunmak için en güzel mecra sosyal medyadır. Birbirinden farklı içerik konsepti ile farklı sosyal mecralarda, platforma uygun içerikler ile müşterilerinizin hikayelerine dokunabilip, sosyal medya yönetimi ve hizmetleri için ‘www.prohizmet.com.tr’ ile iletişime geçmelisiniz.

Sosyal medya içerisinde Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube gibi sosyal mecralarda şirketler veya markalar;

  • Aktif bir şekilde pazarlama yapar. Bu pazarlama çalışmaları firmaların markalaşmasında ve müşteri edinmesinde önemli rol oynar.
  • Sosyal medyanızın sürekli olarak canlı kalması ve gerekli içeriklerin yüklenmesinin kontrolünü sağlar. Özgün, yenilikçi, dikkat çekici ve net görsellerden oluşan profesyonel içerikler hazırlar. Size en çok etkileşim getirecek içerikler kullanılır.
  • Yaşanabilecek krizlere karşı önceden oluşturulmuş kriz planları yapar. Kriz durumlarında bu planlar uygulanır ve itibar korunur.
  • Doğru kitleler için reklam kampanyaları oluşturulur. Daha sonra bu reklam kampanyalarının online takibi ve analizi sağlanır.
  • Takipçi yönetiminizi sağlar. Takipçilerinizin artma ve azalma durumlarının kontrolünü sağlar. Kullanıcı yorumları, talep ve şikayetler ile ilgilenilir.

Sosyal medya yönetimi ve hizmetleri için Prohizmet sitesinden destek alabilirsiniz.



Sosyal Medya Yönetimi ve Hizmetleri Nasıl Yapılır?

Sosyal medya yönetimi ve hizmetleri nedir, bunları adımlarla incelememiz doğru olacaktır.

1.Planlama ve strateji belirlemek

   İlk olarak belirlememiz gereken şey nasıl bir plan yapıp uygulayacağız. Sosyal medya uzmanınız ile planınızı ve stratejilerinizi belirledikten sonra geriye sadece bunlara uymak kalıyor. Markanızın hangi kitleyi hedeflediği, markanın teması, geliştirilebilir yönler, talep ve hedeflerin birbiri ile olan uyumu önemli bir konudur.


2.Rakip ve marka analizi yapmak

   Sosyal bir mecrada yükselmek istiyorsanız rakiplerinizi tanıyıp içeriklerine bakmalısınız. Özellikle içeriklerinize veya ürünlerinize benzer markaların analizini yapmalısınız. Hangi özellikleri öne çıkardıkları, hangi tür paylaşımların ne kadar etkileşim aldığı ve ne sıklıkla içerik paylaşımı yaptıkları konusunda bilgiye sahip olmalısınız.


3.Kurumsal hedefler

   Hangi aşamada olursanız olun markanız, ürünleriniz ve platformunuz hakkında hedefleriniz olmalıdır. Bu konuya özen gösterilmesi gerekir. Markanızın olumlu yönlerini gerçekçi bir biçimde öne çıkarmalı ve marka bilinirliğini arttırmalısınız. Beklentileri karşılamalısınız.


4.Profesyonel içerik üretimi

   İçerik planlaması yapılıp hedef kitleye uygun paylaşımlar yapılmalı ve içerikler video, animasyon vb. alternatifler ile desteklenmelidir. Soru-cevap ve anket gibi interaktif içerikler barındırmalıdır.


5.Reklam ve reklam planlaması

   İyi reklamlar sonucunda iyi etkileşimler alabilirsiniz. Reklamlarınız için doğru bütçe planlamaları ve reklam işleyişiniz planlanır. Minimum düzeyde tutulan reklam bütçeleri ile oldukça geniş bir hedef kitleye hitap etmek mümkündür. Kar etmek amacıyla çıkılan yolda bütçenin doğru bir şekilde belirlenmesi uzmanlık gerektiren bir konudur.


6.Hesap moderasyonu

   Planlamaya sadık kalarak gelişim kaydedilmelidir. Bunun için sosyal medya yönetimi ve hizmetlerinden faydalanılması gerekmektedir.


7.Rapor hazırlama ve sonuç

   Rapor hazırlama ve sonuç en önemli konulardan bir tanesidir. Günlük, haftalık, aylık ve yıllık raporlar kesinlikle gözden geçirilmelidir. Bu kısım bir sonraki aşamadaki hedeflerinizi belirlemede çok yardımcı olacaktır.

Merhaba! Nasıl yardımcı olabiliriz?