İleti Yönetim Sistemi Nedir?
- Anasayfa
- SMS Hizmetleri
- İleti Yönetim Sistemi Nedir?
İleti yönetim sistemi hizmet sağlayıcılarının arama, e posta, SMS aracılığı ile gönderim yapıldığı zaman, bu iletilerin gizli kalması, reddetme ve onaylanma hakkı gibi durumları koruyan bir ulusal veri tabanı sistemidir. İYS açılım olarak, ileti yönetim sistemidir.
Bu sistem, ticari elektronik ileti yapan kişilerin kullandığı bir sistemdir. Özellikle hizmet sağlayıcı, pazarlama, reklam ve kampanya gibi durumları müşterilerine iletmek isteyen firmalar, bu sistemi öncelikli olarak tercih ediyor.
Ayrıca alıcılar da dilediği zaman ret haklarını kullanırlar. Tüm ticari elektronik izinler, İYS‘de saklı tutulur. Bunun dışında alıcılar, markanın ticari elektronik ileti göndermesine izin verdiğini görüntüleyebilir. Tüm bu işlemler İleti yönetim sistemi olarak tek bir platformda toplanır.
İleti Yönetim Sistemi Ne İşe Yarar?
İleti yönetim sistemi genel itibariyle ticari elektronik iletiler için önemli bir sistemdir. Sistemde ileti göndermek, onaylamak, reddetmek, bu durumların saklı tutulma işlemlerinin tamamı İYS tarafından korunur. Tek sistem üzerinden bunların yapılması durumu karmaşık olmaktan kurtarıyor. Ayrıca İleti yönetim sistemi kişilerin şikâyet hakkını da saklı tutar. Bununla birlikte, İleti yönetim sistemine kayıt yaptırmadan, sesli arama, e posta ya da SMS ile ticari elektronik iletileri göndermek mümkün olmaz.
Bu iletiler en çok esnaflar, markalar, firmalar için önemlidir. Bunun nedeni firmaların alıcı olan kişilere sık sık ileri göndermesi gerekebilir. Bunun için de başarılı bir ileti sistemi ile çalışmak doğru olur. Böylelikle hem daha profesyonel hem de kaliteli bir ileti hizmeti sağlanır.
Neden İleti Yönetim Sistemi?
Ticari elektronik iletileri güvenli şekilde iletmek ve tüm hakların saklı kalması için ileti yönetim sistemi oldukça kullanışlı bir sistemdir. Bu sistem sayesinde daha kolay şekilde ileti göndermek mümkündür. Ayrıca bu sistemle daha profesyonel çalışmak mümkün olur. Bu yüzden elektronik iletile gönderme ihtiyacı olan tüm markalar İYS ile çalışma ihtiyacı duyar.
İleri yönetim sistemi ile birlikte, hangi hizmeti sağlayıcıya nerede, ne zaman, hangi iletişim kanalı için izin verildiğini görüntülemek mümkündür. Ayrıca onaylanan iletilerin yeniden onayının kaldırılması mümkündür. Şikâyet oluştuğu zaman bunlar tek bir veri tabanında toplanır. Bu şekilde denetimin daha kolay hale gelmesi mümkün olur. Ayrıca süreçler daha da hızlanır. Şikâyetler sonuçlandığı zaman da bilgi mesajı almak mümkündür.
Müşterilerin ihtiyaçlarını ve taleplerini hızlıca çözüme kavuşturabilmek açısından ileti yönetim sistemi firmalara kolaylık sağlamaktadır. Böylelikle müşterilerle kaliteli bir iletişim kurmak için tercih edilmelidir.
İleti Yönetim Sisteminin Avantajları Nelerdir?
İleti yönetim sistemi, kullanıcılara pek çok avantaj sağlar. Tüm onay ve ret haklarının saklı tutulması başlıca bir avantajdır. Ayrıca bütün elektronik iletilerin de tek bir platformda toplanması sürecin en hızlı olmasını sağlar. Bu da kullanıcılar için ayrıca faydalı bir durumdur.
Bu platform üzerinden kullanıcıların şikâyet hakkı da bulunur. Böylece mağduriyet yaşanmaz. Ayrıca şikâyetler de sonuçlanınca kişiye ileti olarak gider. Bunun yanı sıra şikâyetler ileti yönetim sistemi sayesinde çok hızlı şekilde çözüme kavuşur. Bu platform üzerinden onaylanan durumlar kaldırılabilir. Kaldırıldığı zaman ise adreslere elektronik ileti durumu bir daha gönderilmez.
Bu durumların tümü İYS kullanıcıları için oldukça faydalı durumlardır. Ayrıca ileti yönetim sistemi vatandaşların tüm ticari elektronik ileti onaylarını tamamen saklı ve güvende tutar. İleti sistemleri, her zaman markaların hizmetini kolay olmasını sağlar.
Hem hizmet sağlayıcı hem de ileti alıcılarının hakları güven altına alınır. İYS sayesinde kolay bir elektronik işlemleri yapılır. Hızlı, kolay, çözüm odaklı bir sistemdir. Bu başarılı hizmetlerin tek bir platformda toplanması da ayrıca avantajlı bir durumdur.
İleti Yönetim Sistemine Kayıt Olmak Zorunlu mu?
Sesli arama ve e-posta gibi ticari iletileri göndermek isteyen gerçek ve tüzel kişilerin İYS’ye kaydolmak zorundadır. Sistemde sadece onaylayan kişilere ileti gönderilir.
İleti yönetim sistemine alıcılar onay verdiği takdirde, bu onayın ispat yükümlülüğü hizmet sağlayan kişiye aittir. İYS’den alınmayan onaylar, sisteme üç gün içinde kaydedilmesi gerekir. Kaydedilmeyen onaylar, sistem tarafından geçersiz sayılır.
İletiler sesli arama ile yapıldığı zaman tacir, esnaf, unvan, isim ve soyisim gibi durumlara yer verilebilir. Ayrıca marka ismine de yer verilebilir. Ret bildirimi de olduğu zaman hizmet sağlayıcılar, bunu İYS’ye üç gün içinde bildirmesi gerekir.
İletileri alıcı olan kişinin şikâyet etme hakkı da bulunur. Bunu ileti yönetim sistemi üzerinden de yapması mümkündür. Tüm bunların yanı sıra, yönetmelik gereğince ileti yönetim sistemine yüklenen, geçmiş tarihli tüm izinlerin ispat yükümlülüğü, hizmet sağlayıcıya aittir.
İletişim
Merkez
Yukarı Dikmen Mahallesi 648. Cadde No:22 Kat:5 Daire:14 06550 Çankaya / ANKARA
0533 200 06 00
Şube
Limonlu Mahallesi 24104 Sokak Moda Park Butik Kat:2 Daire:6 Yenişehir/Mersin
0850 307 07 76
0532 624 61 66
info@prohizmet.com.tr
E-Bülten
Bizlerden haberdar olmak isterseniz mail
adresinizi aşağıya bırakabilirsiniz.
Copyright 2022 Prohizmet