Marka İşbirliği

GSM firmaları müşteri verilerini kategorize etmektedir. Bu çalışma sonucu firmalar özel kitlelere reklam MMS’leri iletebilmektedir. İşlenmiş bir data olması firma açısından reklam mecrasını kullanmada verimli geri dönüşler elde etmesine yardımcı olmaktadır.

Marka işbirliği ile;
40’a yakın filtreleme özellikleriyle hedef kitlenize ulaşma imkanı sağlarız.Yaş, cinsiyet, gelir düzeyi, rakiplerin web sitesi ziyareti, rakip çağrı merkezi aramaları başlıca kriterlerin içindedir. 
Örnek olarak eğitim sektöründe;
Gelir seviyesi filtrelenerek eğitim için kullanılacak bütçe ön görüsü yapılır. Demografik sorgularla medeni durum, çocuk bilgisi, yaş aralığı gibi bilgilerle uygun kitle süzülür. Web sitesi ve telefon üzerinden yapılan rakip firma iletişim durumları sorgulanarak, spesifik kitle elde edilir.
Bulunduğu lokasyonlarla hizmet verdiğimiz adreslere yakınlığı sorgulanır.
Eğitim sektörüne ait uygulamalarla ilgili hedef kitle daha da daraltılabilir.

*Okul bölgesine yakın lokasyonda bulunan

*25-35 yaş aralığında

*Çocuk gelişimi ile ilgilenen

*Üst seviye gelir seviyesine sahip

*A,B,C okullarının web sitesine ziyaret etmiş

*A,B,C okullarını telefonla aramış

*Telefonunda eğitime ait uygulama bulunan

}

Örnek kitleye uygun 44745 kişiye firmanıza ait özel SMS ve MMS’ler göndererek ilgili kampanyalarınızın doğru kişilere ulaşmasını sağlayabilirsiniz.

Merhaba! Nasıl yardımcı olabiliriz?